lördag 9 oktober 2010

Roligaste kvällen på länge!

He-he, sitter här i soffan och bloggar. Oh-boy igår kväll var den bästa kvällen på länge. Först så åkte jag och Becca in och tittade på Queen-konsert. Det är någonting speciellt med konserter. Känslan när alla klappar händerna och reser sig upp för att kunna gunga med i den underbara musiken är bara obeskrivligt underbar. Och sen att man får dela upplevelsen med en person som man älskar att vara tillsammans med och som man alltid, alltid har roligt med det är underbart, magnifikt, superduper, kanon. Hittar inte fler ord just nu att kunna beskriva denna känsla med, men jag hoppas ändå att du som läser detta kan få kläm på den känsla som jag vill beskriva. Sedan åkte vi hemåt och lyssnade på underbar nostalgisk 80-talsmusik. Men natten var bara ung, som man brukar säga, var hem och vände för att sedan dra in till PLUTO! Det var bara att byta till partykläderna, fixa makeupen och stoppa in mobilen och kontokortet i BH:n. Tack,tack snälla mamma för att du ställde upp och skjutsade in mig (Och även hämtade mig kl 3 på natten, en riktig ängel!). De andra partypinglorna hade redan anlänt och vi möttes upp på dansgolvet för en riktig härlig kväll. Musiken dunkade högt i högtalarna och det serverades god dricka. Emellan allt dansande så hann man med att träffa nya människor. Hej,hej Maja från Carlforska. Vi ses på onsdag och tar en fika! Amanda, Vera, Astrid ska jag inte heller glömma bort att nämna. Helhäftig kväll. Rebecca, du är välkommen att följa med ut någon gång.

Haha, nu när jag läser igenom det här inlägget märker jag att det låter som värsta fjortisinlägget. Men jag är på så gott humör just nu. Det var verkligen en härlig kväll som måste upprepas under någon helg framöver.

1 kommentar:

  1. Du en fjortis skriver inte så här långt...haha nej det är bra inlägg. Jag får väl ta mig i kragen och följa med ut någon gång :)

    SvaraRadera