onsdag 8 juli 2009

The ghost of Michael Jackson?

Is he still around?

Jag hittade den här videon på YouTube idag. Tillgjord eller riktig? Avgör själv.
Jag har redan bestämt mig för var jag ska lägga min röst. *Hemlighetsfullt leende*



Working 9 to 5 (almost)
Annars så har den här dagen inte varit olik någon annan dag den här veckan. Kokat kaffe, plockat disk och så vidare. Du kan inte förstå hur mycket kaffe det går åt under en dag där jag jobbar. Varje dag har jag säkert fått brygga 7-8 kannor med kaffe. Och varje kanna innehåller 2,2 liter. Få se...det blir 17,6 liter kaffe och ändå har jag inte räknat med det som går åt efter kl 16.00! Trots detta så blir man sittande sysslolös ibland. Otroligt...

Skämt åsido, det har faktiskt blivit mycket bättre nu. Okej, nu ska jag inte sitta här och tråka ut er mer med mitt jobb, ta en titt på videon här ovanför istället vettja! Lääääskigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar