lördag 12 juni 2010

Bortblåsta beskymmer!

Oj, oj, oj. Usch vad länge sedan det var jag skrev någonting här! Ha, ha jag hade till och med svårt att komma ihåg lösenordet hit. Ska dock inte sitta och fördriva tiden med att förklara för er varför jag inte har skrivit någonting. Jag lämnar de reflektionerna åt er, jag tror nog ni vet varför jag inte har skrivit.

Det blåser vädligt, VÄLDIGT mycket idag! Stormvarning! Pappa har satt upp solpaneler på taket. Miljövänligt, jag vet! Lite stolt kan jag erkänna att jag är. Förnyelsebar energi, here we go! Panelerna vägde 165 kg vardera. Och pappa skulle så klart få upp dem på taket utan profesionell hjälp så han, farfar och farbor drog upp dem på taket helt enkelt. Pappa kanske sparar så mycket pengar att han kanske har råd att köpa en bil till mig! Ha, ha, nej men det kan nog hända. Han har själv inte sagt någonting om det. Men om jag bara nämner det tillräckligt många gånger så kommer han att tro att det är han själv som har kommit på det. Hans egna idéer är alltid bäst, så det är väll bäst att få honom att tro att det är hans idé...

Sommarlovet är här föresten! Nästa vecka åker man till Mallis, sweet! Ingen skola, inga prov, inga beskymmer!

1 kommentar:

  1. Oj lever du?! Hahah nej skoja bara. Min pappa är likadan, ideen måste komma från dem

    SvaraRadera