lördag 27 mars 2010

Fredag

Vi bara att ni ska veta att detta inlägg kommer att bli lika onödigt som alla andra inlägg som jag skriver. Det är bara en massa "ordbajs". Ligger i min säng just nu och känner hur det luktar fisk i hela huset. Lite konstigt kan tyckas. Vems hus luktar fisk halv ett på natten liksom? Haha. Men jag gissar att familjen har ätit fisk till middag. Själv har jag inte varit hemma på hela kvällen. Det har varit en rätt då okej dag idag. Jag började inte förrän kl 12.00. Och jag måste bara skriva det eftersom jag är såå glad att jag slipper det: Jag slapp åka in tidigt med pappa på morgonen eftersom busstiderna är så sjukt dåliga. Jag kunde bestämma själv när jag skulle åka in på morgonen. Det är så otroligt skönt. Sedan hade vi också bara en lektion idag. Tihi. Sedan åkte vi hem till Andrea och pratade om en massa intressanta saker. Bland annat hur vi människor uppfattar färger. Det var första gången som jag riktigt tänkte på att jag ser en viss sorts nyans av blå medan du kanske ser någon annan nyans. Egentligen så kan man ju inte vara helt säker på vilken sorts nyans det är. Det låter säkert konstigt nu när jag när jag försöker få ner diskussionen i ord. Men strunt samma,man förstår huvudpoängen i alla fall. Sedan åkte vi iväg och tittade på MJ Tribute som man har satt upp på Culturen. Den var bra! Sedan Let's Dance och nu ligger jag här i sängen. Trött. Lite törstig också. God Natt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar