torsdag 18 mars 2010

Frihet i en liten ask...

Frihet i en liten ask, eller rättare sagt i ett litet kort! Idag fick jag nämligen ett brev från posten där det stod att körkortet var klart och redo att hämtas ut! Varför vänta? Jag kommer nog att hämta ut det redan imorgon. Jippie!
Undra hur det kommer att se ut? Körkortet alltså, om du inte redan har förstått det. Hehe. Jag fick ju se kortet på mig själv lite snabbt. Men man fick ingen chans till omtagning så det gällde att ta det bästa av de tre som man fick välja på. Jag funderar också över hur min namnteckning kommer se ut. Inte så fin tror jag. Man var ju tvungen att skriva ner den när man var som mest nervös. Och, vet inte om det bara är jag, men jag blir i alla fall väldigt skakig i handen när jag är väldigt, VÄLDIGT nervös. Nej, den blev nog inte så fin. Men vem bryr sig? Jag gör det inte i alla fall (?!) ^^. Och ärligt talat så tror jag inte att ni gör det heller. Hmm, så varför sitter då jag här och skriver om det?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar