torsdag 4 mars 2010

Kommer ni ihåg mig?

Har inte varit inne på ett tag nu. Vet inte varför, orkar inte bry mig om det heller. Samma gamla vanliga ursäkt: Jag hinner helt enkelt inte. Jag förstår inte hur alla andra kan hinna med allting. Det känns som om jag inte ens hinner med hälften av de saker som alla andra hinner med. Ändå så lyckas de genomföra allt på ett lika bra sätt som jag skulle ha gjort. Jag fattar inte. Jag förstår inte. Jag orkar inte. Jag vet inte ens varför jag skriver detta meningslösa inlägg. Det är ändå ingen som läser mina inlägg längre. Vilket kan bero på att jag aldrig lägger upp någonting för att jag inte har tid att göra det. Och se, tillbaka till ruta ett. Jag har inte ens någonting att berätta. Återkommer till samma sak, en ond cirkel. Meningslösa inlägg! Usch, fy och blä på att jag inte har tid att skriva några seriösa inlägg längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar