onsdag 5 augusti 2009

Sol, vind och saltvatten


Underbara sol som har lyst på mig hela dagen!
Nu när jag ändå skulle avslöja allt om min dag här på bloggen- som pappa så fint uttryckte det- så kunde jag lika gärna ta mig tid och berätta att han minsann också har fått lite färg. Inte bara jag. ^^
.
I alla fall så åkte vi tillbaka till samma ställe som igår och spenderade hela dagen där. Vilket resulterade i att jag tillslut hoppade från 8 meter! Inte bara en gång, utan fem! Det behöver dock inte tilläggas att jag satt ner alla fem gångerna, för att helt enkelt göra det lite lägre. Men faktum är ju att om man står på åttan och är 1,70 så blir det egentligen så att man tittar ner 9,7 meter. Så jag kan stolt säga att jag har hoppat från åtta meter. Det högsta jag någonsin har gjort. Maneterna gjorde oss glatt sällskap, eller glatt och glatt. Inte kan man tro att de blev speciellt glada när vi kom och hoppade på dem.^^ Men bara det inte är brännmaneter så går det alldeles utmärkt. Otur för dem att vinden blåste på åt det hållet och tog med sig dem in mot vårt hopptorn. Haha. Nej, nu måste jag gå och tvätta ur allt det klibbiga saltvattnet ur håret.

Hasta la vista!

1 kommentar: