lördag 8 augusti 2009

Varför inte??


Woohoo! Idag hoppade jag från åttan, stående! Jag kände att jag skulle ångra mig om jag inte gjorde det. Vi åkte nämligen hem idag, så det var sista chansen. Före vi hoppade i så såg jag och Anders en haj! Vi tror i alla fall det. Inte en sådan stor en utan en liten, kanske 30 cm eller något sådant. Jag har hört att det finns små hajar i Sverige, så varför skulle det inte kunna vara en? Fredrik var inte där och såg den. Tur var väl det, om han hade sett den hade han inte hoppat mer.
.
Vi berättade inte det heller för honom, vi ville ju att han skulle hoppa med oss. Inte för att jag tror att hajen var särskilt farlig heller. Den skulle som värst kunna bita lite i stortån om den nu skulle vara tvungen att göra någonting. Men vi skickade ändå i Fredrik först, för att vara på den säkra sidan...
.
Vi berättade inte förrän vi satt i bilen på väg hem. Låt oss säga att det var tur att vi väntade med det^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar