måndag 15 juni 2009

Ett härligt uppvaknande

Halluuu, vaknade tidigt idag! En viss Erika hade glömt att stänga av alarmet och fick 06.10 vakna till ett underbart oljud. Att man inte kan komma ihåg sånt! Dumma Erika! ^^ Första riktigt dagen på sommarlovet och man vaknar tio över sex. Härligt!

Annars så gick planerna för dagen att genomföra! Idag har jag nämligen inte gjort någonting. Tittat på tv och slappat. Unnat mig lite rostat bröd med marmelad. Mums! För den som undrar så har fotbollshelgen hos familjen Holmberg varit mindre lyckad. Både jag och mina bröder förlorade. Vill inte direkt kommentera detta utan det blev som det blev helt enkelt ^^ Fotbollsskolan rullar på som sedvanligt uppe på IP. Men kommer inte vara delaktig det här året heller, känner inte att jag orkar det just nu. Laddar som tusan inför sommarjobbet på sjukhuset istället. Not. Nej, men man får ju i alla fall pengar för det...
Ska be om att få jobba extra på helgerna så man kan få inte lite mer i plånboken. Måste ju passa på!

Kram på er!
(Har för övrigt dubbelkollat alarmet och det är avstängt kan jag försäkra er om...^^)

1 kommentar:

  1. kommihåg att du bara får jobba 40 timmar per vecka. Jag vaknar klockan sex varje dag, men tycker synd om dig

    SvaraRadera