tisdag 30 juni 2009

Sur som en citron, glad som en persika

I många långa dagar har man stått ut med eländet. Saker har fastnat och gått sönder. Det har gjort ont och det har skavt. Men nu är det över! Hallelujah moment! Idag har nämligen skrotet tagits bort. Efter två och ett halvt år är det äntligen över! Jag kan le igen, utan att känna mig dum. Idag har friheten återinfriats, idag åkte nämligen tandställningen all världens väg! Jag kan inte sluta le. Det är så härligt. En befrielse, verkligen. Börjar faktiskt få ont i käkarna efter alla leenden. Efter en och en halv timme hos tandläkaren var man befriad. Äntligen. Tandläkaren själv verkade också glad. Hon gick nämligen runt till de andra på kliniken och berättade den glada nyheten. "Titta där sitter en lycklig flicka". Jo, det är sant. Haha. Och där satt jag och log när alla gick tittade åt mitt håll. Hela situationen blev lite komisk^^.

Lycklig.






.
.
.
.
.
(Vad rubriken hade med texten att gör vet jag inte riktigt. Men glad är jag i alla fall!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar