tisdag 23 juni 2009

Redo att åka!


Nu är allt pick och pack äntligen i resväskan. Allt som allt väger det bara 7 kg!^^ Stolt. Lite genant blir allt att ha med en resväska på stadsbussen imorgon. Men, men jag får hoppas att det inte är så många på bussen... Den här gången lyckades jag faktiskt att packa riktigt bra. Annars brukar det ju bli så att man tittar sig omkring i rummet och tänker "Åhh den där blir bra, den här också och den här är ju sååå himla gullig, den kan jag omöjligt lämna hemma ." Man ser hela tiden nya saker som man bara måste ha med. Men inte den här gången. Jag har inte gett efter för frestelserna att ta med mer kläder, än i alla fall.^^

Sedan är man borta i 4 dagar då. Onsdag. Torsdag. Fredag. Lördag. När jag kommer hem kan ni ger er på att jag kommer dela med mig av allt det roliga jag haft. Jag lovar att jag kommer ladda upp tonvis med bilder. Haha. Annars så har det varit en bra dag. Min bror smutsade ner hela min moped. Han skulle visst köra genom skogen med sina kompisar på väg till badet. Sedan lämnar han mig att tvätta den åt honom! Men snäll som jag är så tvättade jag den. Jo, det är sant. Jag kan vara riktigt snäll, men bara ibland... Haha^^. Men jag tänker inte putsa hans leriga skor som han bad mig om. Där går gränsen. Man måste sätta gränser här i livet. Annars kommer alla andra bara att köra med en. Och jag tycker det var rätt stund att göra det vid ett par simpla leriga skor. Haha^^. Kanske, kanske inte. Men jag tror att han bara skämtade, så han tog nog inte så illa upp^^. Hoppas jag. Vädret är för övrigt helt underbart, har varit ute hela dagen i princip. Sommaren har äntligen kommit, i slutet av juni i och för sig. Men bättre sent än aldrig. Tittade dessutom på väderprognosen för London de kommande fyra dagarna. Sol, sol, sol, sol! Tänk att man kan ha tur med vädret i alla fall.
.
See you in four days!
XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar